Online cateringbestelplatform ‘Zakelijk Bezorgd’ van start

HOEVELAKEN – Lokaal een zakelijke lunch, netwerkontbijt of diner bestellen kan nu 24 uur per dag via Zakelijk Bezorgd. Een online bestelplatform dat samenwerkt met cateraars uit de regio.

Snel en gemakkelijk een cateraar inschakelen kan sinds 1 maart via ZakelijkBezorgd.nl. Dit online bestelplatform richt zich op bedrijven en organisaties en werkt samen met lokale cateraars. Initiatiefnemer is René Krebber uit Hoevelaken, tot 2016 eigenaar van catering- en evenementenbedrijf Daily Déli in Amersfoort. “Vanuit mijn jarenlange ervaring ontstond het idee voor een duurzaam en circulair cateringconcept.”

Hoe werkt het?
Krebber: “De catering die via zakelijkbezorgd.nl wordt besteld komt tot stand in nauwe samenwerking met zorgvuldig geselecteerde lokale cateraars die het bereiden en bij de klant bezorgen. De bezoeker kiest uit het assortiment met de categorieën ontbijt, lunch, buffet, hapjes, evenementen of barbecues. Als de bestelling is geplaatst, wordt die vervolgens door de lokale cateraar bereid en op de aangegeven datum en tijdstip bezorgd. De factuur wordt online verstuurd waarmee de klant maximaal wordt ontzorgd.”

Het assortiment is bijzonder uitgebreid. “Van oud-Hollands en internationaal tot vegetarisch, biologisch en veganistisch. Allemaal bereid met duurzame, herkenbare streekproducten. Dat het daarnaast smaakvol en van uitstekende kwaliteit moet zijn, spreekt voor zich. Alle aangesloten cateraars onderschrijven onze duurzaamheidsdoelstellingen waaronder het terugdringen van voedselverspilling, het zoveel mogelijk gebruikmaken van lokale en duurzame ingrediënten én het reduceren van CO2-uitstoot. Wij hanteren namelijk een ‘groene grens’ van 10 kilometer waarbinnen de cateraar mag bezorgen. Die ‘groene grens’ betekent overigens ook dat wij regionaal met meerdere cateraars werken. Ook om het aanbod zo breed en aantrekkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Waarom van ver halen, wat je lokaal kunt krijgen?”

www.zakelijkbezorgd.nl

Geplaatst op: 17-04-2020