Ondernemend Nijkerk in actie voor Glazen Huys

NIJKERK – Goede doelen-actie het Glazen Huys Nijkerk zal vanaf 12 december weer op het Plein neerstrijken. Doel is het bedrag van vorig jaar (27.000 euro) te overtreffen door een nieuwe aanpak van de zakelijke sponsoring.

Peter Dirksen van Dirksen Financieel Adviseurs is deze vierde editie voor het eerst aan het team van het Glazen Huys Nijkerk toegevoegd, mede vanwege zijn grote zakelijke netwerk. ,,We maken het deze editie interessanter voor kleinere bedrijven om te sponsoren. Bijvoorbeeld door een herindeling van de sponsorpakketten. Vele kleinere bedragen maken immers ook een mooi eindbedrag. En via de sponsoravond die we op 1 november hebben georganiseerd, met als doel bedrijven te inspireren tot sponsoracties. Denk aan een gift, in plaats van het versturen van de zakelijke kerstkaarten. De sponsoravond werd gepresenteerd door Margot Hanekamp (cameravrouw en Miss World-kandidaat 2015) en Dennis van den Hoogen (voorzitter).

Het Glazen Huys Nijkerk staat van maandag 12 tot en met zaterdag 17 december op het terras van Grand-café ‘t Regthuys op Plein 2B en is te volgen via diverse lokale media. Een crew van vele vrijwilligers maakt zes dagen lang live radio en televisie voor drie goede doelen in de gemeente: Dierenambulance Nijkerk e.o., Stichting Leergeld Nijkerk en Voedselbank Nijkerk. De andere helft van het totaal gaat naar Serious Request.

www.hetglazenhuysnijkerk.nl

Geplaatst op: 03-11-2016