‘Nooit saai in de Businessclub van Sparta Nijkerk’

“Hoewel we medio maart even dachten dat ook ons werk op een laag pitje zou komen te staan, leek het de afgelopen maanden wel alsof we juist veel drukker waren. Hoe raar het ook mag klinken, we hebben veel nieuwe leden mogen verwelkomen. Bovendien hebben we met een aantal van onze leden nóg betere afspraken kunnen maken. De berichten op de Sparta-pagina in Business in Nijkerk getuigen daarvan. Samen met de relatiebeheerders ben ik tot de conclusie gekomen dat het nooit saai is binnen onze Businessclub. We gaan bij aanvang van het seizoen 2020-2021 weer een mooi legertje aan nieuwe leden voorstellen. Een speciale vermelding voor onze voormalige hoofdsponsor BONI is daarbij wel op z’n plaats. Zeker niet nieuw maar na een aantal jaren waarin het bedrijf ons al fors ondersteunde is BONI de komende seizoenen briljantsponsor en in die hoedanigheid kledingsponsor van Onder-23, dé kweekvijver van onze club! Waarbij ik alle overige in deze editie genoemde ‘nieuwelingen’ zeker niet tekort wil doen.”
Hartelijke groet namens het bestuur,
Rijk Veer (sponsormanager) – 06-54340137 & rijkveer@businessclubspartanijkerk.nl

Geplaatst op: 09-09-2020