Nieuwe sponsors voor jaarlijks Hutspottoernooi

NIJKERK – De supportersvereniging organiseert op zaterdag 30 december het jaarlijkse Hutspottoernooi; een onderling zaalvoetbaltoernooi voor leden van Sparta Nijkerk.

Het jaarlijkse Hutspottoernooi is al meer dan dertig jaar een begrip in Nijkerk. Dit jaar heeft de supportersvereniging twee nieuwe sponsoren aan zich gebonden. VDB Administratiekantoor en Fysiotherapiepraktijk Corlaer zullen de komende jaren het Hutspottoernooi van Sparta steunen.

Echte spartanen
Lang hoefden beide partijen niet na te denken over deze beslissing. Als echte Spartanen wilden Marco Kamphorst (Fysiotherapie Corlaer) en Jorrit van Deuveren (VDB Administratiekantoor) graag een bijdrage leveren aan het jaarlijkse zaalvoetbaltoernooi. “Het Hutspottoernooi is voor Sparta een traditie geworden”, vertellen Marco en Jorrit. “We doen zelf al vijfentwintig jaar mee. Dat is een traditie die in stand gehouden moet worden.”

Op donderdag 5 oktober tekenden Marco Kamphorst, Jorrit van Deuveren en Rijk Veer (namens de Business Club) de papieren. Daarmee is de sponsoring officieel. Naast de sponsoring van het toernooi zullen ze ook iedere thuiswedstrijd een waardebon ter beschikking stellen voor ‘The Man of the Match’.

Geplaatst op: 21-12-2017