Nieuw bedrijfspand kroon op werk STH

NIJKERK – Het volledig inrichten van werkplekken. Fysiek of in de cloud, het maakt voor STH Automatisering niet uit. Het ICT-bedrijf van ondernemers Koos Thierry en Christiaan Bos groeit zo hard dat de bouw van een eigen pand inmiddels is gestart.

Het ICT-bedrijf begon drie jaar geleden voor het eerst met het installeren en beheren van werkplekken. Dat geldt voor zowel vaste als mobiele werkplekken. “Werknemers moeten altijd en overal waar zij willen kunnen werken”, vertelt salesmanager Bert Westland. “Dat regelen wij, en op die manier ontzorgen wij ondernemers met systeembeheer.”

Kroon op het werk
Het bedrijf van Thierry en Bos werd binnen no-time zo succesvol dat het team inmiddels is uitgebreid van vijf naar twaalf werknemers en nog steeds op zoek is naar nieuwe systeembeheerders. “We zijn ontzettend trots op wat we tot nu toe hebben bereikt, maar de kroon op ons werk is wel het nieuwe pand”, vertelt Westland. Onlangs is de bouw van het nieuwe bedrijfspand van STH Automatisering aan de Arkerpoort in Nijkerk gestart. Volgend jaar zomer hoopt de ondernemer het bedrijf te kunnen verhuizen naar de nieuwe locatie. “Het wordt een prachtig gebouw met een goede akoestiek. Dat is voor de jongens van de helpdesk echt een verademing ten opzichte van het huidige gebouw. Daarnaast hebben we straks ook veel meer ruimte. En dat betekent dat we weer kunnen uitbreiden!”

STH Automatisering is al jaren lid van de Bedrijvenkring Hoevelaken Nijkerk. Met name vanwege de connectie met zakelijk Nijkerk. “Het is goed voor de onderneming om lokale bedrijven te leren kennen en ondernemers te ontmoeten”, vertelt Westland. “Zakelijk Nijkerk trekt gezamenlijk veel op. Dat merk je gelijk! Ondanks dat het niet hoeft, wordt er veel samengewerkt en waar mogelijk worden ook producten en diensten lokaal afgenomen.”

STH is dan ook regelmatig te vinden bij de bijeenkomsten van Bedrijvenkring Hoevelaken Nijkerk. De BHN is echt een gezellige club. Veel ondernemers kennen elkaar bijvoorbeeld nog van vroeger en dat zorgt voor een bepaalde gunfactor onderling”, vertelt Westland. “Je kunt ook goed over ideeën sparren met de andere leden van BHN. Daar komen dingen uit waar je zelf waarschijnlijk nooit op gekomen was.”

Uitnodigingen van BHN worden door STH dan ook standaard met ‘ja’ beantwoord. “Natuurlijk kan het niet altijd. Soms ben je gewoon echt te druk. Maar zodra we kunnen, gaan we.”

www.sth.nu

Geplaatst op: 26-10-2017