New York Pizza nu ook aan de zijlijn bij Sparta

NIJKERK – New York Pizza Nijkerk is sponsor geworden van V.V. Sparta Nijkerk.

New York Pizza is een franchiseconcept. De 27-jarige ondernemer Arjen Swart is eigenaar van New York Pizza Nijkerk. Vanuit de vestiging aan het Willem Alexanderplein 12 (tegenover het station) worden pizza’s, lasagne, hamburgers en kipbijgerechten verkocht aan zowel particuliere als zakelijke klanten.

Voor New York Pizza is maatschappelijk verantwoord ondernemen een belangrijk thema binnen de bedrijfsvoering. Op dit moment is het team daarom bezig om het gebruik van plastic binnen de organisatie te minimaliseren. Een onderdeel van maatschappelijk verantwoord ondernemen is het steunen van lokale verenigingen (en stichtingen) zoals Sparta Nijkerk.
Vanaf nu staat New York Pizza Nijkerk aan de zijlijn en hoopt op veel sportieve successen voor Sparta.

Geplaatst op: 25-04-2019