Na overname ook nieuw pand voor SilverCloud

NIJKERK – SilverCloud Computing heeft deze zomer haar intrek genomen in een nieuw onderkomen aan de Ohmstraat 18a. Het sterk groeiende Nijkerkse IT-bedrijf heeft daar weer de ruimte om verder te groeien.

Na een verbouwing beschikt SilverCloud Computing op de nieuwe locatie over ruim 200 m² kantoorruimte en 100 m² bedrijfsruimte.

Security first
SilverCloud Computing biedt met BrainOnline (BO) een robuust en functioneel platform voor mkb-bedrijven die een digitale werkomgeving zoeken waarin ze overal en altijd toegang hebben tot hun applicaties en data. “BrainOnline is kosteneffectief en vergt geen eigen IT-inspanningen. Het platform is uniek door de aandacht die SilverCloud Computing geeft aan beveiliging. Zelfs in de basisoplossing is goede beveiliging inbegrepen (e-mail, phishing etc.) door onder andere gebruik te maken van de Barracuda-beveiligingsopties. Daarnaast is SilverCloud Computing in staat om eigen on-premise applicaties naadloos in BrainOnline te integreren”, laten managing partners Peter Sminia en Wim Koopman weten.

Overname
De verhuizing van de Ampérestraat naar de Ohmstraat was mede nodig door de overname van Brainwork Systems B.V. uit Putten, eerder dit jaar. Brainwork Systems B.V. is een IT Service Provider met 25 jaar historie, een uitgebreide klantenkring en een hoge klantwaardering. Beide bedrijven werkten al samen en deelden dezelfde visie op IT en de focus op echte ontzorging voor hun klanten. “De overname van Brainwork Systems B.V. geeft ons additionele slagkracht als service partner voor het mkb in zowel continuïteit en flexibiliteit.”

www.silvercloudcomputing.nl

SilverCloud2