MUST smaakt naar meer

NIJKERK – Nijkerk heeft er een nieuw event bij en wie er aanwezig was, kan niet anders zeggen dan dat het smaakt naar meer.

‘MUST’ is de naam van het evenement; een luxury fair in het klein, in hartje Nijkerk. Om precies te zijn bij Alberto’s op het Molenplein. ,,Zeer geslaagd’’, zo omschrijft  medeorganisator Lyanne van den Berg het evenement. ,,Met meer dan 150 bezoekers zijn wij erg tevreden.’’

De organisatie had zich uitgesloofd om de leukste gadgets en activiteiten de revue te laten passeren. Ria Bos, de enige vrouwelijke sigarenmaker van Nederland, liet haar kunsten zien. Slijterij De Moor had de mooiste whiskey uit de kelder gehaald. Ekris BMW showde een aantal prachtige paradepaardjes, inclusief race-simulator. Daarnaast waren er tal van prachtige Nijkerkse bedrijven vertegenwoordigd die in het luxere segment van de markt opereren.

,,Exclusief, toonaangevend, luxe en stijl waren de belangrijkste kernwoorden’’, aldus Lyanne. Dat smaakt naar meer? ,,Absoluut. ‘MUST’ staat voor gedurfde en vooruitstrevende events met ‘klasse’ als rode draad. Het volgende MUST-event staat alweer op de planning. Dat wordt een verrassend feestje, inclusief een leuke boottocht en een sfeervolle beachparty.’’

Geplaatst op: 28-04-2016