MTH Accountants: ‘Ondernemers, denk aan je financiële toekomst’

NIJKERK – Hoeveel winst moet jij als ondernemer behalen om over een aantal jaar te kunnen stoppen met werken? Wellicht niet het eerste waar je aan denkt, maar dat is volgens MTH accountants & adviseurs wel noodzakelijk.

“Ondernemers denken vaak aan de financiële situatie van nu”, vertelt accountant Sam Gersen van MTH accountants & adviseurs. “Dat is logisch, maar dat maakt de toekomst van zowel bedrijf als privé niet minder belangrijk. Het accountantskantoor wil de leden van BHN hulp bieden bij het opstellen van een financieel plan. Dat geeft inzicht in de huidige situatie én de financiële situatie van het gezin in geval van pensioen, overlijden of arbeidsongeschiktheid. Op basis van het toekomstbeeld berekenen we welke stappen de ondernemer moet zetten om tot het gewenste resultaat te komen.” De leden van de Bedrijvenkring zijn van harte uitgenodigd om tijdens één van de bijeenkomsten met Gersen te sparren over hun financiële toekomst.

www.mth.nl

Geplaatst op: 21-12-2017