Magazine Business in Nijkerk Diamant Sponsor

NIJKERK – Kort nadat Business in Nijkerk toetrad tot de Businessclub als Gouden-sponsor heeft het magazine en online platform haar lidmaatschap omgezet in een Diamanten.

Business in Nijkerk volgt het nieuws rond de Businessclub van Sparta Nijkerk nauwgezet en biedt in elke uitgave een speciale pagina aan de club. Bert Hiemstra (mede-eigenaar van Hiemstra Media) is bedenker en uitgever van de titel en heeft als missie om met het magazine en het online platform dat eraan gekoppeld is, het lokale netwerk in Nijkerk te versterken.

“Het nieuws wordt online verspreid via de website, LinkedIn en Facebook, maar juist ook in de vorm van een sprankelend magazine”, aldus Hiemstra. De hoeveelheid digitale informatie neemt snel toe en wordt steeds vluchtiger, daarom wordt print weer belangrijker dan het ooit geweest is, constateert hij.

Het print magazine wordt gratis per post verstuurd aan alle ondernemers en managers in de gemeente Nijkerk.

www.businessinnijkerk.nl

Geplaatst op: 17-04-2018