Inkstation verdriedubbelt op nieuwe plek in Nijkerk

NIJKERK – Met een verdriedubbeling van de winkelruimte is ook het assortiment van Inkstation Nijkerk flink uitgebreid. Het is niet voor niets dat eigenaar Cor Wander superblij is met deze nieuwe stek.

,,We hebben het goed gehad op onze oude plek, maar hier hebben we vele malen meer armslag en nog meer ruimte om al onze diensten in onder te brengen’’, aldus de enthousiaste ondernemer.

Inkstation Nijkerk biedt een ruim assortiment printers, cartridges, kantoorartikelen en computeraccessoires. Daarnaast is er een servicebalie ingericht waar de klant zelf kan scannen, printen, kopiëren, lamineren en inbinden.

Het navullen van inkt en tonercartridges is ook voor ondernemers steeds meer gemeengoed, constateert Wander. ,,Dat is ook logisch, want door cartridges te hergebruiken wordt maar liefst tot tachtig procent op printkosten bespaard. Inkstation heeft  Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen hoog in het vaandel staan. Het is vele malen duurzamer om een lege cartridge door ons te laten navullen, dan een huismerkcartridge te kopen. Die leveranciers schermen weliswaar met hergebruik, maar dit soort cartridges gaan vaak naar lage lonen landen om nagevuld te worden om hier in Nederland weer verkocht te worden. Al die kilometers zijn niet bepaald duurzaam. Dat terwijl Inkstation Nijkerk voor veel bedrijven om de hoek is.’’

www.inkstationnijkerk.nl

Geplaatst op: 28-04-2016