Hokra strijkt neer in Nijkerk

 
NIJKERK – Regio Nijkerk is een full service bureau voor promotionele communicatie rijker. Tyno Koelewijn heeft zich namelijk onlangs aangesloten als partner bij Hokra.Na vele jaren zijn kennis en kunde te hebben ingezet bij en voor verschillende werkgevers, besloot Koelewijn om als zelfstandige aan de slag te gaan. “Zelfstandig, maar niet alleen”, verwoordt de kersverse ondernemer het zelf. “Door de aansluiting bij de Hokra Franchise formule beschik ik namelijk over een volledige backoffice die mij ondersteunt met verschillende disciplines.”Full service bureau
Hokra uit Noordeloos is een full service bureau voor promotionele communicatie. “Bedrijven en merken kunnen bij ons terecht voor opvallende effectieve merkactivatie, creatieve promotionele artikelen en marketingservice. Concreet gezegd zorgt Hokra ervoor dat een bedrijf, merk of product onder de aandacht komt van de juiste doelgroep, om hun commerciële of ideële doelstellingen te realiseren. Dit kan onder meer met een campagne, een event of uitgekiende promotieartikelen.”Bekende merken
Bekende merken als BMW, Interpolis, Red Band en Dyson weten de weg naar Hokra te vinden. Maar ook bedrijven als Nationale Bomenbank, Hoek en Blok en Wilgengroep werken al jaren samen met Hokra. Hokra beschikt over een creatieve studio, projectbegeleiding en een marketingservice-afdeling met onder meer webshops voor promotionele middelen, responseverwerking en distributie. Full service dus: van idee en ontwerp tot uitvoering.Tyno geeft aan dat hij met deze organisatie achter zich de uitdaging aan kan om bedrijven te ondersteunen of volledig te ontzorgen bij hun marketingactiviteiten.www.hokra.nl
 

Geplaatst op: 26-02-2020

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde berichten

Business in Nijkerk

Business in Nijkerk is een platform voor onafhankelijk zakennieuws. Tegelijkertijd hebben bedrijven in deze gemeenschap zelf ook zoveel nieuws te melden. Die boodschap voor hen formuleren is óók de missie van Business in Nijkerk.