Grote plannen voor Festival in Centrum Nijkerk

NIJKERK – Marvin Smith en Lyanne van den Berg hebben het plan opgevat een groot festival te organiseren in het centrum van Nijkerk. |

Het thema van deze dag zal zijn ‘verbinding’. “De bedoeling is dat we de diverse pleinen in Nijkerk met elkaar gaan verbinden”, vertelt Lyanne van den Berg. “Door op diverse locaties activiteiten te organiseren, zoals een foodfestival op het Molenplein, een kinderplein, een braderie door de hele stad en een afsluitend feest op het plein met live muziek.”

Ondernemers krijgen een belangrijke rol in het festival. “De samenwerking tussen ondernemers in de binnenstad tijdens dit festival is onmisbaar. Met z’n allen kunnen we hier een geweldig Nijkerks event van maken.” Horecaondernemers krijgen de gelegenheid zich te presenteren op het Molenplein en ook voor Nijkerkse artiesten is er een prachtig podium, aldus Lyanne. Deze dag staan ook de drakenbootrace en het straatfestival op de planning. Een geweldige aanvulling op het geheel, aldus mede-organisator Marvin Smith.
Voor meer informatie of sponsoring, neem contact op via festivalnijkerk@gmail.com.

Geplaatst op: 04-03-2017