Gresbo verzorgt verzending van kerstgeschenken

NIJKERK – Een leuk kerstgeschenk voor je relaties? Laat deze dan door Gresbo bezorgen. Het full-service postbedrijf ontzorgt Nijkerkse ondernemers op het gebied van post en brengt deze feestmaand ook graag alle pakketjes rond.
Van vieze was en cadeaus tot facturen. Gresbo regelt een verzending van A tot Z en 24 uur per dag. Het postbedrijf maakt zich op voor de feestdagen, een periode waarin veel pakketten worden verwacht. Toch kunnen daar volgens unitmanager Harry Hoorn nog wel een aantal pakketten bij. Het lid van de BHN hoopt deze Kerst een recordaantal pakketten te verzenden. Ondernemers die nog een zending hebben klaarliggen kunnen deze dan ook nog aanmelden.

Aandacht

Met een verzending via Gresbo steunen ondernemers een maatschappelijk doel. Gresbo biedt namelijk werkgelegenheid aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Zij bezorgen de pakketten en worden daarnaast intern opgeleid, om uiteindelijk bij grote postbedrijven zoals Post NL of DHL aan de slag te kunnen. Dat vindt Harry het mooiste wat er is. “Alles wat je aandacht geeft groeit”, vervolgt hij. “Dat geldt voor onze medewerkers, maar ook voor een netwerk als de BHN. Er ontstaan verbindingen. En dat is lokaal én sociaal ondernemen. Precies de reden dat ik graag deel uitmaak van dit netwerk.”

h www.inclusiefgroep.nl

Geplaatst op: 14-12-2018