Gresbo bezorgt Business in Nijkerk

Business in Nijkerk is de samenwerking aangegaan met Inclusief Gresbo Post die drie eigen postvestigingen heeft in Nijkerk, Nunspeet en Ermelo.

Inclusief Gresbo Post biedt oplossingen en antwoorden op het gebied van post, mailings, digitalisering en pakketbezorging. De dienst begon tien jaar geleden met een paar brieven en gidsen. Inmiddels zitten de bestelwagens en postzakken van de circa honderd werknemers van Inclusief Gresbo Post tot de rand toe gevuld en worden er jaarlijks 3,5 miljoen poststukken bezorgd.
Daarmee is deze vorm van sociale werkvoorziening uitgegroeid tot een zelfstandig postbedrijf waar 280 bedrijven en organisaties in de regio gebruik van maken. Denk aan afvalverzamelaar Ven Werven, Zorggroep Noordwest-Veluwe, Veluwse gemeenten en ziekenhuis St. Jansdal.

Meer weten over de dienstverlening en de mogelijkheden die Inclusief Gresbo Post biedt? Neem dan contact op met Harry Hoorn, 0341-274246 of 06-21265752, e-mail: h.hoorn@gresbo.nl of Inge Meeuse, coördinator postprojecten, 0341-274246 of 06-54914938 | e-mail: i.meeuse@gresbo.nl

Geplaatst op: 16-02-2016