Graphic Sound: pakkende marketing
NIJKERK – Als fotograaf is hij een bekende verschijning in het Nijkerkse, maar met zijn onderneming Graphic Sound doet Arjen Gerritsma veel meer dan alleen mooie platen schieten. Hij ondersteunt bestaande én startende bedrijven om hun naamsbekenheid te vergroten.
Dat doet hij met pakkende vormgeving, opvallende logo’s en het bedenken van marketingstrategieën die werken. Met name startende ondernemers weten hem in toenemende mate te vinden, vertelt hij. “Denk aan het ontwerp van een huisstijl en logo. In het verlengde daarvan verzorgen we de website, drukwerk en autobelettering. Maar ook bestaande bedrijven schakelen Graphic Sound in voor het restylen van hun logo en huisstijl.”
Fotografie is een belangrijke pijler onder zijn onderneming. Lokale media schakelen hem in en zijn fotografie wordt ingezet voor pakkende wand- en deurprints en glasdecoratie. Zo werden bijvoorbeeld de deuren van de nieuwe Jumbo-vestiging voorzien van prints, met daarop onder meer de Nijkerkse toren afgebeeld. “Graphic Sound beschikt over een grote database met foto’s van Nijkerkse hotspots en talloze andere afbeeldingen. Ga maar eens bij de Rabobank-vestiging kijken. Het effect is groot: ineens wordt een saaie zaal sfeervol, een koud kantoor warm, een ongezellige entree een gastvrije ontvangstruimte.”
Gerritsma werkt voor deze grote wandprints samen met lokale partner Visual Art & Design, dat gespecialiseerd is in reclameprints.
Geplaatst op: 05-12-2019
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!