Gflex verhuist naar Nijkerk

NIJKERK – Gflex uit Putten heeft haar intrek genomen in een nieuw bedrijfspand aan de Watergoorweg. Het ICT-bedrijf heeft daarmee alle bedrijfsactiviteiten verhuisd naar Nijkerk.
Reden voor de verhuizing was de beperkte ruimte van het voormalig bedrijfspand. De verhuizing biedt Gflex weer mogelijkheden tot groei.

Gflex is de totaalleverancier van ICT-diensten. Het bedrijf verzorgt de installatie van laptops en pc’s tot (private) clouddiensten in het eigen datacenter. Dat laatste onderscheidt ze van andere partijen, legt Robert Kerssies (Manager Marketing & Sales) uit. “Veel ICT-bedrijven huren een deel van een datacenter, maar wij hebben er één in huis. Daardoor zijn onze private clouddiensten nu nog slimmer, veiliger en flexibeler dan voorheen. Met het oog op de toenemende belangstelling voor veiligheid in de ICT is dat één van de grote voordelen van ons nieuwe bedrijfspand.” Leden van BHN die willen sparren over veiligheid en ICT zijn van harte uitgenodigd om langs te komen op het kantoor aan de Watergoorweg.

gflex.nl

Geplaatst op: 25-06-2018