Fortius Fysiotherapie verlengt samenwerking

NIJKERK – Fortius Fystiotherapie heeft het samenwerkingscontract met Sparta Nijkerk voor een aantal jaren verlengd.

Fortius Fysiotherapie is al jaren op verschillende manieren betrokken bij V.V. Sparta Nijkerk. Jeannette van de Berg van Fortius Fysiotherapie: “Onze collega Lyanne Ruitenbeek is met ingang van dit seizoen verzorgster bij de wedstrijden van Sparta Nijkerk 1. En collega Jarno Vrienzenkolk is de club van dienst als ervaren fysiotherapeut. Als praktijk kunnen we dan natuurlijk niet achterblijven. Bovendien werken wij graag samen met clubs in Nijkerk en omgeving. Sporters zijn er namelijk bij gebaat om goed begeleid te worden bij herstel of revalidatie.”

Professionele fysiotherapie
Samen met Sparta Nijkerk denkt Fortius Fysiotherapie na over een nog professionelere aanpak van diensten. “Er bestaat zelfs een intentie om iets permanent in te richten op De Ebbenhorst”, vertelt Jeannette. “Op die manier kunnen we niet alleen bepaalde teams, maar alle voetballers en voetbalsters helpen. Dat is natuurlijk de moeite waard.”

Geplaatst op: 21-12-2017