Flink besparen op printerinkt bij Inkstation

NIJKERK – Met een winkel in hartje centrum heeft Inkstation Nijkerk na 12,5 jaar definitief haar plek veroverd. Ook de zakelijke markt ontdekt steeds vaker de voordelen van besparen op printers, papier, printerinkt en cartridges.

Ondanks de eigen online webshop en tal van concurrerende webshops die de laatste jaren als paddenstoelen uit de grond schoten, heeft de winkel in Nijkerk (Inkstation heeft er in totaal zes) nog altijd meer dan voldoende bestaansrecht, vertelt eigenaar Cor Wander. “Mensen doen nog altijd graag zaken met mensen, en er wordt nog altijd gigantisch veel geprint in Nederland.”
De winkel in Nijkerk wordt gerund door Rianne (werkzaam sinds dag één) en Cobi (al ruim tien jaar). Naast het bijvullen van cartridges verkopen zij cartridges van alle printermerken, zowel inkt- als tonercartridges. Weten wat u kunt besparen? Mail het cartridgenummer of printernummer naar info@oeps-inktop.nl en u krijgt per e-mail door wat de mogelijkheden zijn.

www.oeps-inktop.nl

Geplaatst op: 21-12-2017