Eerste editie netwerkfestival SMAAK Nijkerk

NIJKERK – Beu van standaard netwerkevents? Holland-Events organiseert, samen met Stichting Citymarketing Lekker Nijkerk en de gemeente Nijkerk, het tweedaags netwerkfestival SMAAK Festival Nijkerk. Met op de eerste dag, 29 maart, exclusief toegang voor ondernemers uit Nijkerk en wijde omgeving.
Het wordt de feestelijke aftrap van het festivalseizoen 2019. Twee dagen lang wordt de havenkom in Nijkerk omgetoverd tot een waar festivalterrein. Compleet met een groot aantal eettentjes, muziekoptredens van lokale en bekende A-artiesten en activiteiten voor jong en oud. SMAAK Festival Nijkerk wordt georganiseerd door Holland Events, een onderdeel van de ID-DJ Entertainment Groep. Het is tot stand gekomen in samenwerking met de gemeente Nijkerk die een aanjaagbudget beschikbaar heeft gesteld. Ook Stichting Citymarketing Lekker Nijkerk is betrokken bij dit evenement.

“Vanuit de gemeente kwam de vraag om een groot evenement te organiseren met regionale aantrekkingskracht”, vertelt organisator Dennis van den Hoogen van Holland-Events. “We denken met dit event aan deze vraag te voldoen en een superleuk jaarlijks evenement voor Nijkerk en omstreken te kunnen neerzetten.”
Line-up
De eerste festivaldag is gereserveerd voor ondernemend Nijkerk en omgeving. “We hebben een verrassend netwerkprogramma opgesteld, waarbij ondernemers worden uitgedaagd tot het uiterste te gaan. Zo is er onder meer de mogelijkheid om de strijd aan te gaan met racelegende Tom Coronel in de race-simulators. Uiteraard onder het genot van goede muziek en culinaire hoogstandjes.”
De tweede dag opent het festival de poorten voor het grote publiek. “Naast alle foodcourts van lokale horecabedrijven en leuke activiteiten voor kinderen, is er die dag een mooie muzikale line-up, met bekende artiesten als Maan, dj Barry Paf en Het Feestteam. Maar ook Nijkerk kan van zich laten horen tijdens het Open Podium. Het belooft een mooie eerste editie te worden van dit culinair festival.”

h smaakfestivalnijkerk.nl

Geplaatst op: 28-02-2019