Businesshome vernoemd naar hoofdsponsor

NIJKERK – Het Businesshome van Sparta Nijkerk draagt vanaf heden de naam van haar hoofdsponsor Boni.

Directeur Bouke van der Wal van Boni was zichtbaar in zijn nopjes met de onthulling van de naam. Van der Wal mocht zelf het lint doorknippen, waarna voorzitter Nico Fiegen met een fles wijn en een bos bloemen zijn dank richting Boni nogmaals uitsprak. De directeur licht toe: “Boni draagt de slogan: ‘Thuis bij Boni’. Hoe treffend is het dan dat in het Businesshome – het huis van Sparta Nijkerk – onze naam pontificaal op de muur prijkt.”

www.bonisupermarkt.nl

Geplaatst op: 21-12-2017