Harry Hamstra Cup voor IJsselmeervogels

NIJKERK – De Harry Hamstra Cup (voorheen Salentein Cup) is gewonnen door derde-divisionist IJsselmeervogels.

Dat werd bekend op de slotdag van het toernooi. De Spakenburgers waren midweeks al te sterk voor Sparta Nijkerk en lieten in het laatste duel ook het Ermelose DVS’33 achter zich. Sparta eindigde daarmee op een tweede plek. Naast de voetbalwedstrijden waren er voldoende andere activiteiten. Zo kreeg de jeugd een voetbalclinic van Ajax, streden oudgedienden op de EE Accommodations Legends Cup en werd het toernooi afgesloten met een groot feest. Het hoogtepunt van de dag was de overhandiging van een cheque aan de Vrienden van Meander. Al met al een geslaagde dag. De organisatie is dan ook vastbesloten het toernooi volgend jaar opnieuw te organiseren.

Geplaatst op: 04-09-2018