Dinerbijeenkomst bij Kade 10

NIJKERK – Ondernemers en bestuurders schuiven woensdag 29 juni gezamenlijk aan tafel tijdens de jaarlijkse Dinerbijeenkomst. Voorafgaand aan het diner laten drie bekende sprekers hun licht schijnen over het thema ‘Leef je leven zinvol’.

Het diner wordt georganiseerd door Bedrijvenkring Hoevelaken/Nijkerk en het College van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Nijkerk en zoomt tijdens deze editie in op het vinden van een goede balans tussen werken en vrije tijd.

De drie sprekers krijgen elk 15 minuten de tijd om een krachtig en inspirerend verhaal te houden om het thema ‘Leef je leven zinvol’ toe te lichten. Eerste spreker is Bert van Dam. Na zijn studie Bedrijfskunde werkte hij bij KPN en Carphone Warehouse (Phone House).

Na hem is het de beurt aan Maarten Spanjer, bekend van het tv-programma Taxi. De derde spreker is ondernemer en autocoureur Tom Coronel. Op aanstekelijke wijze deelt hij zijn visie  over ondernemen en topsport.

Gastheer tijdens deze editie is Brasserie Kade 10 aan de Westkadijk in Nijkerk. Aanmelden voor de Dinerbijeenkomst kan via www.bhninfo.nl. De bijeenkomst start om 16.30 uur en wordt rond 22.30 uur afgesloten.

bhninfo.nl

Geplaatst op: 24-06-2016