De Elstar Catering dient op in nieuwe stijl

NIJKERK – De Elstar Catering presenteert zich tegenwoordig met een nieuw logo, een vernieuwde huisstijl en met een herkenbare belofte. ‘De Elstar Catering. Doen we gewoon’. “Wij maken wensen haalbaar, zetten feesten neer zoals opdrachtgevers die voor ogen hebben. Onze nieuwe slogan maakt dat heel goed duidelijk”, vertelt een enthousiaste Richard van der Zande.

Het Barneveldse bedrijf is een begrip in de wijde regio. Veel mensen weten het bedrijf te vinden voor een bedrijfsfeest of barbecue of kennen De Elstar Catering van de catering op een event. “Maar we merkten dat onze unieke, onderscheidende aanpak minder bekend was”, aldus Van der Zande. “Daar brengen we nu verandering in!”

Nieuw logo
Het meest in het oog springt het nieuwe logo. Er is géén kok te zien, maar dansende poppetjes vormen een kroon. “De verbondenheid tussen mensen – kenmerkend voor de cultuur binnen ons bedrijf – wordt zo subtiel zichtbaar.”

De nieuwe huisstijl wordt vanaf nu verder toegepast. Op 8 juli ging ook de nieuwe website van de cateraar live. Van der Zande: “De website moet bezoekers meer inspireren en helpen om zijn of haar event te laten slagen. Want een klant is pas echt geholpen als het event tot in de puntjes geregeld is.”

Aanpak
Van der Zande is overtuigd van de pragmatische, doordachte aanpak. “We verrassen met delicatessen; maar we toveren hallen ook om tot feestlocaties. We regelen alles tussen uitnodiging en bedankje; ook bijvoorbeeld een verkeersplan met of zonder begeleiding, tijdelijke toiletten en stroomvoorziening. Dat wij overal aan denken, is voor opdrachtgevers een heerlijk gevoel. En een garantie dat je feest echt een hoogtepunt wordt. Dat verhaal gaan we vanaf nu nog beter vertellen.”
www.elstarcatering.nl

Geplaatst op: 23-06-2016