DA drogist in Paasbos verkocht

Bert en Hennie Engel hebben de zaak per 1 oktober verkocht om het rustiger aan te kunnen doen

Hennie Engel op Facebook: “Bert en ik gaan jullie na bijna 40 jaar verlaten, maar wij zijn ontzettend blij, dat wij iemand gevonden hebben die de zaak voort gaat zetten. Eigenlijk blijft alles hetzelfde, waarschijnlijk wel naar zijn eigen idee natuurlijk, maar het blijft DA,. Het personeel blijft ook. Wij willen dit niet zomaar voorbij laten gaan, dus voor onze klanten is er gelegenheid om vrijdagavond 30 september van18.00 tot 20.00 uur, ons een handje te komen schudden, en gelijk kennis te maken met Patrick de nieuwe eigenaar.

Geplaatst op: 07-09-2016