Businessclub Sparta steunt ondernemers

NIJKERK – Vele ondernemers maken roerige en onzekere tijden door. Omzetten lopen terug en klanten zijn terughoudend, waardoor het bij menig bedrijf een stuk rustiger is dan normaal. Sparta Nijkerk beseft dat sponsors (soms al jaren) achter de club staan en uiteraard waardeert zij dat zeer.

In deze moeilijke tijd wil de businessclub er ook voor haar leden zijn! Daarom werd een nieuw initiatief gestart om elkaar te informeren en te helpen: Het Sparta Nijkerk Prikbord! De gedachte is dat juist in deze tijd de kracht van het netwerk moet worden gebruikt. Mede door de inzet van het bedrijf BookThat van Janic Makizodila, speler van Sparta Nijkerk 1,  is een platform ontwikkeld waar vraag en aanbod bij elkaar komen. In deze tijd waarin het speelveld snel verandert, heeft iedereen zijn zorgen, behoefte aan hulp en onorthodoxe manieren om te overleven. Door dit hier te delen kan men snel in verbinding komen met elkaar om elkaar te versterken.

Naast het prikbord worden specials verzorgd waar alle leden van een bepaalde branche voor worden benaderd om aan mee te werken. Te denken valt aan een bijdrage waarin elk bedrijf aangeeft hoe hij probeert door deze tijd heen te komen en vertelt waar behoefte aan is of waarmee geholpen kan worden. Voor die leden die nog geen gebruikmaken geldt: kijk snel eens op www.spartanijkerkprikbord.nl.

Geplaatst op: 25-06-2020