Businessclub Sparta op bezoek bij Van Duinkerken

NIJKERK – De voetballers van Sparta Nijkerk lopen rond in teamkleding die geleverd wordt door Van Duinkerken Sport & Kamperen. Een mooie reden voor de businessclub van de voetbalvereniging om eens een kijkje te nemen in het nieuwe pand van dit bedrijf.

De Nijkerkse ondernemers werden getrakteerd op een Italiaans buffet in het nieuwe horecagedeelte van Van Duinkerken Sport & Kamperen. Verder gaven Ariën Appeldoorn en Jan van Duinkerken een uitgebreide presentatie over de historie, nieuwbouw en de toekomstplannen van het bedrijf. Dat groeide in de afgelopen jaren uit tot één van de grootste overdekte camping- en sportwinkels van Midden-Nederland. Ook een rondleiding en afsluitende netwerkborrel ontbraken natuurlijk niet op het programma.
De businessclub van Sparta Nijkerk ondersteunt de voetbalclub. De circa 140 aangesloten bedrijven kunnen wekelijks terecht in het BusinessLokaal, om met uitzicht op de velden te netwerken. Daarnaast staan er jaarlijks enkele bedrijfsbezoeken, activiteiten en evenementen op het programma.

www.businessclubspartanijkerk.nl

Geplaatst op: 04-03-2017