Brasserie Kade 10 in een nieuw jasje

NIJKERK – Brasserie Kade 10 is verbouwd. Met meer licht, andere kleuren en nieuwe meubels kreeg het restaurant van Maurice van Nieuwenhoven een complete make-over.

Brasserie Kade 10 is al sinds 2009 een begrip in Nijkerk. Ondernemers kunnen er terecht voor een heerlijke zakelijke lunch, diner of een compleet georganiseerd bedrijfsfeest. Inclusief de charme en ambiance van een nieuwe en frisse omgeving. Sinds de verbouwing is de brasserie verbeterd, vertelt eigenaar Maurice. “De oude stijl paste niet meer bij het restaurant dat ik voor ogen had, dus we hebben alles aangepast. Van de tafels en stoelen tot de kleuren aan de wand. Het is een compleet nieuw restaurant geworden.”
Wat niet verandert? Dat zijn de mogelijkheden voor zakelijke lunches. Kade 10 biedt ondernemers al jarenlang de gelegenheid om gebruik te maken van lunchen op factuur. “Voor bedrijven die veel vertegenwoordigers in dienst hebben is dat ideaal. Zij kunnen klanten mee uit eten nemen zonder enige poespas met betalen. Dat scheelt een hoop gedoe.” Ook facturatie direct op kostenplaats is geen probleem. Zo wordt Kade 10 steeds vaker de vaste uitvalsbasis voor zakelijke lunches. “Alleen maar leuk”, vervolgt Maurice. “Ik wil alle leden van BHN van harte uitnodigen om te komen lunchen. Met elkaar of met klanten. We zien jullie graag in de vernieuwde brasserie!”

kade10.nl

Geplaatst op: 25-06-2018