Bij Djops + Co draait alles om doen waar je goed in bent

NIJKERK – Uitzendorganisatie Djops + Co is de nieuwe zilveren sponsor van Business Club V.V. Sparta Nijkerk.

Djops + Co verbindt opdrachtgevers in Nijkerk en omstreken aan enthousiaste kandidaten in de bouw, techniek en logistieke sector. Onlangs traden zij als nieuw lid toe tot de Business Club.
Voor velen zijn eigenaren Marco Kints en Hans Appeldoorn geen onbekenden. Met hun aanpak hebben al veel ondernemingen kennisgemaakt. “Bij ons draait alles om doen waar je goed in bent”, vertelt Marco Kints. “Dat geeft vertrouwen en energie, en is daarom bevorderlijk voor je werkprestaties.” De ondernemers zoeken daarom bewust naar een diepere connectie. “Wij selecteren een kandidaat op basis van karakter en vakmanschap”, vult Hans Appeldoorn aan. “Daarnaast kiezen wij altijd voor een kandidaat uit de regio. Zij zijn gewend aan de gewoontes van de lokale cultuur en dat werkt voor opdrachtgevers vaak beter.”

Bent u op zoek naar nieuwe, enthousiaste kandidaten? Dan helpen Marco en Hans u graag verder. Kijk voor meer informatie over de dienstverlening van Djops + Co op de website of spreek de ondernemers aan tijdens één van de wedstrijden van V.V. Sparta Nijkerk.

www.djops.nl

Geplaatst op: 05-03-2018