Beleef de Business Club!

Sponsors versterken de club. Andersom versterkt de club haar sponsors. Niet voor niets zijn we als Business Club Sparta Nijkerk altijd op zoek naar nieuwe leden. Misschien ben je als niet-lid geïnspireerd geraakt door Nijkerkse ondernemers die al aan Sparta zijn verbonden, maar wil je graag eerst meer weten voordat je de volgende stap zet.

Dan hebben we goed nieuws voor u. Om ondernemers kennis te laten maken met onze dynamische businessclub, organiseren we geheel vrijblijvende én geheel verzorgde middagen. Waarop u zelf kunt ervaren en beleven hoe het is om samen met een club sportieve ondernemers de wedstrijd te beleven. Daarom willen we je graag die kans bieden. Beleef nu, geheel vrijblijvend én verzorgd, een sportieve, ondernemende en bovenal gezellige middag tussen onze ondernemende leden tijdens één van de onderstaande thuiswedstrijden van VV Sparta Nijkerk. Deelnemen?
Mail je naam en bedrijfsnaam naar: rijk@rijkveer.nl of naar m.worst@spirotech.com

Geplaatst op: 05-09-2017