Bedrijven zitten goed bij Jumping Indoor Nijkerk

Nijkerk – Jumping Indoor Nijkerk wordt gedragen door een groot aantal ondernemingen in Nijkerk. Speciaal voor hen is van 27 februari tot en met 3 maart het sponsorterras ingericht.
Het is inmiddels de 36ste editie van een van de grootste concoursen in de regio. Jumping Indoor Nijkerk werd in 1982 voor de eerste keer georganiseerd door de Neuderuiters en vindt plaats bij manege Luxool. Vanuit het hele land reizen springruiters af naar Nijkerk om deel te nemen aan dit concours. Vooral de vrijdag- en zaterdagavond trekken ieder jaar veel publiek. Tijdens deze avonden wordt er in de finales gestreden om de titels en bijbehorende prijzen.

Tafel reserveren
Sponsors hebben de mogelijkheid een tafel te reserveren op het speciaal hiervoor ingerichte sponsorterras. Hapjes en drankjes worden hier gratis geserveerd, en er is volop gelegenheid om te netwerken. Het evenenement wordt van harte ondersteund door het lokale bedrijfsleven.

Zo kwam Eric de Vries (Brasserie de Vuurtoren) tijdens Jumping Indoor Nijkerk 2018 in contact met Peter van Dronkelaar (Holland Jersey B.V.) De Vries exploiteert ijssalon IJscootje in Nijkerk en neemt hiervoor nu de melk af van de Jersey koeien van Holland Jersey B.V. Een leuke samenwerking, die ontstaan is op het sponsorterras. De hoofdsponsors voor Jumping Indoor Nijkerk 2019 zijn:
DecoCenter Woonwinkels, Droomparken Bad Hulckesteijn,
Holland Jersey B.V., Fysiotherapiepraktijk Corlaer, RTN infra BV, Covebo Uitzendgroep en Burito Verhuur BV.

Bij deze editie van Jumping Indoor Nijkerk heeft Gert Jan van Esveld, die al jaren lid is bij de Neuderuiters, voor een echte blikvanger gezorgd: “Jumping Indoor Nijkerk is één van de grootste concoursen in de omgeving, maar het had nog niet echt een eigen gezicht. Nijkerk heeft natuurlijk al jaren de mooiste kerktoren van Nederland. De stad is zelfs naar deze kerk vernoemd, dus ik dacht daar moeten we iets mee doen. Vorig jaar zijn de torenbokalen al voor het eerst uitgereikt en nu hebben we ook een 2.60 meter hoge toren gemaakt van aluminium als beeldbepaler van dit springconcours.”

Finaleavonden
Tijdens de finaleavonden wordt er gezorgd voor paardensport en entertainment. De Nijkerkse zanger, Tim van Leijenhorst, treedt op tijdens de finales. Wanneer alle ruiters hebben laten zien wat zij kunnen en de prijzen zijn uitgereikt, is er aansluitend een feest om de Jumping Indoor Nijkerk af te sluiten.
De toegang van dit evenement is gratis voor bezoekers.
Voor meer informatie over de wedstrijdtijden: www.jumpingindoor-nijkerk.nl of bekijk de Facebookpagina.

Geplaatst op: 28-02-2019