Apprendo horeca nieuwe Brons-sponsor

NIJKERK – Het Nijkerkse bedrijf biedt een digitale alles-in-1-applicatie waarmee het horecaondernemers ondersteunt bij personeelsprocessen.

“Denk daarbij aan inwerken, communicatie, HACCP, opleiden, toetsen en alle dagelijkse werkzaamheden. Wij maken het werk als horecaondernemer graag zo makkelijk, leuk en efficiënt mogelijk”, vertelt directeur Marnix Grift, die zelf uit de horeca komt. “Wij zijn een gedreven, trots en vernieuwend bedrijf dat continu op zoek is naar aanvullingen voor de ultieme alles-in-1-oplossing voor horecaondernemers. En dat doen we graag anders. Out of the box. Door naar horecaondernemers te luisteren. Te kijken waar het beter, leuker en slimmer kan. Wij gaan voor de ultieme horecabeleving, tevredenheid en maximaal rendement.”

Geplaatst op: 25-06-2020