Alfa Management Paneel: 24/7 inzicht in de cijfers

NIJKERK – Vierentwintig uur per dag en zeven dagen in de week helder inzicht in al je cijfers. Het kan met het nieuwe Alfa Management Paneel, geïntroduceerd door Alfa accountants en adviseurs.

,,Deze online tool is een mooi voorbeeld van de veranderingen die we zien in de accountancy”, vertelt relatiemanager Eddy van Sligtenhorst. ,,Ondernemers hebben behoefte aan meer inzicht en willen altijd hun managementinformatie bij de hand hebben om zo hun bedrijfsvoering steeds verder te optimaliseren. Het paneel is niet zozeer cijfermatig opgezet, maar is voorzien van tabellen en grafieken. Door deze visuele weergave worden rapportages heel toegankelijk.’’

Persoonlijk Financieel Overzicht

Een tweede ontwikkeling is ons PFO (Persoonlijk Financieel Overzicht), een tool die de persoonlijke situatie van ondernemers in beeld brengt. ,,We maken hiermee inzichtelijk hoe de ondernemer ervoor staat als het gaat om arbeidsongeschiktheid, pensioen en overlijden. Kijken naar de toekomst van de ondernemer dus, in plaats van naar de cijfers van vorig jaar. Dat zien we steeds meer als de rol van de accountant. Ondernemers krijgen dat ook steeds beter in beeld waardoor we ons klantenbestand in het land, maar zeker ook in Nijkerk, sterk zien groeien”, aldus Van Sligtenhorst.

Groei Alfa accountants en adviseurs
Alfa accountants en adviseurs in Nijkerk groeide vorig jaar van 40 naar 55 mensen. Van Sligtenhorst: ,,Die groei zit in alle disciplines, waaronder de Controlepraktijk, de Samenstelpraktijk, Alfa Salaris en Personeel (ASP), Fusie en Overnames ( F&O) en subsidie-adviseurs.”

Alfa is altijd dichtbij. Wilt u meer informatie over de mogelijkheden en diensten van Alfa? Neem dan contact op via nijkerk@alfa.nl
alfa.nl/nijkerk.nl

Geplaatst op: 16-02-2016