A1 Verhuur investeert in duurzaamheid

NIJKERK – A1 Verhuur investeert in toenemende mate in hybride machines. ,,Wij lopen daarin voorop en we geloven dat de markt er klaar voor is.”

Dat zegt Martin van Ginkel, de eigenaar van het verhuurbedrijf dat vestigingen heeft in Nijkerk en Zeewolde. ,,Benzine en dieselmotors zijn er uiteraard nog altijd genoeg, maar ze worden steeds vaker vervangen door elektromotoren en accumachines. Duurzaamheid is voor A1 Verhuur een groot goed en we zijn blij dat we in de positie zijn om daar ook in te investeren.”
A1 Verhuur heeft de modernste machines in huis, maar staat tegelijkertijd voor ‘ouderwetse service’ vertelt Martin. Wat dat inhoudt? ,,Gemoedelijkheid, oude jongens krentenbrood en een service die heel ver gaat. Onze lijnen met de klant zijn altijd superkort. We reageren snel én wat zeker niet onbelangrijk is: we hebben onze spullen voor elkaar.”

www.A1verhuur.nl

Geplaatst op: 03-11-2016