Kantoor Covebo feestelijk geopend

Na een grondige verbouwing heeft Covebo Uitzendgroep afgelopen vrijdagavond 11 november haar nieuwe kantoor officieel geopend.

Op de locatie aan de Ambachtsstraat zijn 70 medewerkers werkzaam. Sinds de oprichting in 2001, is Covebo Uitzendgroep, in 15 jaar tijd, uitgegroeid tot een onderneming met 350 interne medewerkers en 40 vestigingen in Nederland, Duitsland, Polen en Spanje. Dagelijks bemiddelen zij zo’n 4500 uitzendkrachten naar werk bij opdrachtgevers in de bouw, techniek, industrie en logistiek.

Mooi bedrag voor goed doel

Tom van de Veen, de zoon van één van de oprichters, heeft onder grote belangstelling van veel interne collega’s het lint doorgeknipt. Door het personeel was tevens een geldbedrag ingezameld voor een goed doel naar keuze. Door algemeen directeur Henk Buitink werd deze waarde cheque overhandigd aan de oprichters van Covebo Uitzendgroep, Gert Bouw en John van de Veen. Met deze nieuwe locatie is Covebo Uitzendgroep klaar voor de toekomst en hoopt het haar ambitie te kunnen waarmaken. Een jaaromzet van 200 miljoen en daarmee een top-10 speler in de uitzendbranche in Nederland.

bijdrage-van-nijkernieuwsnlt

Geplaatst op: 13-11-2016