Jarige Alberto’s ontvangt Lisa Lois

Alberto’s Italian bestaat binnenkort precies een jaar en dat is reden voor een party op 26 oktober.

Op het feestje komt de bekende zangeres Lisa Lois. In 2009 werd Lisa Lois, ofwel Lisa Hordijk, de winnares van X Factor op RTL4. Zij zong de winnende single Hallelujah.

Alberto’s is een restaurant, pizzeria, winebar en trattoria in het nieuwe winkelcentrum Molenplein. Het is een totaalconcept voor een avondje uit. Na heerlijk gegeten te hebben in het restaurant, kunnen de gasten zich verplaatsen naar de winebar voor een goed wijntje of biertje en smaakvolle hapjes. In het weekend is er vaak muzikaal entertainment.

bijdrage-van-nijkernieuwsnlt

Geplaatst op: 02-10-2016